Skocz do zawartości

Witaj na Forum PS4 Pro i PS Vita
Wygląda na to, że jeszcze się nie zalogowałeś. Nic straconego, możesz zalogować się tutaj, lub klikając w okolicach prawego górnego rogu – zrób to, tak jak lubisz! ;) Jeżeli jednak nie posiadasz jeszcze konta, jest nam niezmiernie smutno. Przede wszystkim dlatego, że bez rejestracji nie masz możliwości zakładania tematu, odpisywania w wątkach, czy kontaktowania się z innymi. Straszne, co? Nie mówiąc już braku aktualizacji statusu, edycji profilu i długiej listy innych ciekawych rzeczy... Możesz to szybko zmienić całkowicie za darmo rejestrując się tutaj. Na pewno masz coś ciekawego do powiedzenia – czekamy na Ciebie! :)
Zdjęcie

AC : Unity Framerate PS4 vs XO - jest źle


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1
WgranyTyp

WgranyTyp

    Stały bywalec

  • Members
  • 213 postów
    • Time Online: 4d 23h 30m 35s
  • PSN ID:WgranyTyp
  • Miasto:Szczecin

Szkoda słów ...

 

 

 

 


  • Corle1 lubi to

#2
Corle1

Corle1

    Administrator

  • Administrator
  • 1756 postów
    • Time Online: 78d 12h 41m 5s
  • PSN ID:Corle_
Kurka, a jeszcze dziś żartowałem sobie, że wyrównanie grafiki do XO pozwoli na uniknięcie dropów na PS4... :( czyżby M$ posmarowało więcej niż zawsze? Swoją drogą optymalizacja jak zwykle - poziom Ubi :) U nich to chyba jedynie gry spod silnika UbiArt chodzą ok ;)

#3
romanbombaa

romanbombaa

    Rozpisany

  • Members
  • 59 postów
    • Time Online: 6d 18h 37m 21s
  • PSN ID:romanbombaa

Po prostu tragedia z klatkami.. dla mnie jest to nie do przyjęcia gra na ps4 działa fatalnie...


romanbombaa.png


#4
m4ri0s3k1990

m4ri0s3k1990

    Rozpisany

  • Members
  • 133 postów
    • Time Online: 10d 7h 7m 6s
2 x Titan w SLI nie daje rady z 60 klatkami więc, gdzie my jesteśmy. ;)

#5
Naxemar

Naxemar

    Rozpisany

  • Members
  • 79 postów
    • Time Online: 4d 21h 52m 24s
  • PSN ID:Naxemar

Chodzi o CPU, jednak PS4 ma gorsze niż w XO, gdzie wszystkie obliczenia przechodniów - tej masy NPC robi CPU nie GPU i wina leży po jego stronie - tak przynajmniej pisało Ubi jakiś miesiąc temu



#6
m4ri0s3k1990

m4ri0s3k1990

    Rozpisany

  • Members
  • 133 postów
    • Time Online: 10d 7h 7m 6s
No tak, ma gorsze o 0.15 GHz. Jeśli taka różnica taktowania ma odzwierciedlać taką różnicę w ilości wyświetlanych klatek to jestem w szoku.

#7
Naxemar

Naxemar

    Rozpisany

  • Members
  • 79 postów
    • Time Online: 4d 21h 52m 24s
  • PSN ID:Naxemar

w ogóle procki w tej generacji dla mnie to porażka, zamiast dać jakieś 8 rdzeni 3.8 Ghz to wrzucili taki chłam :D



#8
Corle1

Corle1

    Administrator

  • Administrator
  • 1756 postów
    • Time Online: 78d 12h 41m 5s
  • PSN ID:Corle_

A może Microsoft co raz lepiej dogaduje się z Ubisoftem :) Co do CPU to jest to nawet odczuwalna różnica bo 1,75 (XO) vs 1.6 (PS4), ale i tak chyba nie na tyle by to przekładało się na 2-3 klatki w grze, gdzie głównie GPU powinno być męczone, a te PS4 ma zdecydowanie mocniejsze. Może Ubi postarało się nieco bardziej z optymalizacją pod konsolę zielonych. :) Ciekawe czy Sony mogłoby trochę podkręcić jeszcze swoją konsolę w update firmware.

 

Nie zmienia jednak faktu, że Ubi nie zna czegoś takiego jak "optymalizacja", gdzie nawet PC`towcy specjalnie nie mają wiele do powiedzenia. Jak grałem na i7+780Ti w Watch Dogs to mimo niemaksymalnych ustawień, zabawę psuły dość częste dropy, szczególnie podczas jazdy samochodem.

 

Zastanawia mnie jak nowy Wiesiek będzie działał, może CDP pokaże jak robi się gry z otwartym światem :)



#9
m4ri0s3k1990

m4ri0s3k1990

    Rozpisany

  • Members
  • 133 postów
    • Time Online: 10d 7h 7m 6s
No o tym mówię - jest to różnica, ale nie na 3-5 klatek, bez przesady.
Co do podkręcenia aktualizacją - myślę, że dało by się to zrobić jak najbardziej. Było by to moim zdaniem dobre posunięcie bo zawsze wydajność skoczy nieco w górę, a i same temperatury czy pobór prądu dramatycznie nie wzrośnie.

#10
Naxemar

Naxemar

    Rozpisany

  • Members
  • 79 postów
    • Time Online: 4d 21h 52m 24s
  • PSN ID:Naxemar

nie wiem, na pewno wyjdzie jakiś patch - premiera w Polsce dopiero jutro :D



#11
robo

robo

    Rozpisany

  • Members
  • 61 postów
    • Time Online: 10h 18m 35s

Dobrze, że jej nie kupiłem. Dropy także były w assassinie creed 3 na ps3 co mocno mnie denerwowało :) Ubisoft robi sobie jaja z graczy. Ja tam czekam na GTA 5;)



#12
SonyFan

SonyFan

    Rozpisany

  • Members
  • 141 postów
    • Time Online: 61d 16h 23m 1s

smiech na sali, m$ znowu dalo hajs a ubi sie sprzedalo :) Kupie za rok jak bedzie za 50zł, zreszta samo uniwersum gry mi nie odpowiada mogli zrobić feudalną Japonie to by było piękne a europa to mnie nie interesuje :3


  • Kamix lubi to

#13
triko42

triko42

    Rozpisany

  • Members
  • 154 postów
    • Time Online: 10d 3h 17m 56s
  • Miasto:Kielce

No nie mogę uwierzyć... Mam nadzieje, że coś z tym zrobią....



#14
Kamix

Kamix

    Drake

  • Members
  • 496 postów
    • Time Online: 5d 7h 24m 8s
Za nie długo Ubisoft przejrzy na oczy.Negatywne recenzje nowego AC już zbierają.
A po drugie jak można wydać gre nie testując jej na sprzęcie którym ma działać z tym przypadku na PS4

#15
m4ri0s3k1990

m4ri0s3k1990

    Rozpisany

  • Members
  • 133 postów
    • Time Online: 10d 7h 7m 6s
Ależ oni dobrze wiedzieli jak działa. ;)

#16
triko42

triko42

    Rozpisany

  • Members
  • 154 postów
    • Time Online: 10d 3h 17m 56s
  • Miasto:Kielce

Wątpie, że wiedzieli jak działa. Ubi nie zostawi tak Assasina, gdyż jak większość konsolowców nowej generacji nie kupi tej gry, to będę ogromne pieniądze w plecy. Negatywnych recenzji i opinii jest coraz więcej i bardzo dobrze, bo ktoś się powinien jak najszybciej tym zainteresować. Myślę, że napewno wyjdzie jakaś aktualizacja, gdyż na żadnej konsoli nowej generacji nie chodzi to za dobrze, a co dopiero na PC.



#17
m4ri0s3k1990

m4ri0s3k1990

    Rozpisany

  • Members
  • 133 postów
    • Time Online: 10d 7h 7m 6s
Powiedz mi jak produkt, który tworzą 4 lata i wypuszczają pod ogromnym naciskiem oczekiwań mogą nie sprawdzić/nie przetestować?
Dlaczego już od 2 tygodni wiadomo było o patchu 900MB?

A no dlatego, że "magicy" Ubi$oftu wiedzieli, że zj*bali i chcieli od razu to załatać - a, że patch jest tak samo do dupy jak sama gra to akurat nic dziwnego.

#18
Geble

Geble

    Stały bywalec

  • Members
  • 421 postów
    • Time Online: 13d 2h 1m 32s

Jak co roku, wszyscy się zarzekają, że nie kupią gry od Ubi, a wychodzi jak zawsze i koniec końców studio za jakiś czas pochwali się gigantyczną sprzedażą nowego tytułu. I tak w koło Macieju. W tym roku Ubisoft poszedł jednak jeszcze dalej i po ostatniej wpadce z WD (gdzie celowo blokował łatki graczy PC by gracze konsolowi nie widzieli różnicy w jakości grafiki na obu platformach) teraz zapychają Vram żeby ludzie kupowali GPU z min 4GB Vram  :lol:

 

Po raz kolejny mogą stanąć w szranki do walki z EA o palmę pierwszeństwa w byciu najmniej przyjaznym studiem.


Tu błękit i bordo w Katalonii płonie, a siła i honor jak splecione dłonie
banderacatalana.gif

#19
m4ri0s3k1990

m4ri0s3k1990

    Rozpisany

  • Members
  • 133 postów
    • Time Online: 10d 7h 7m 6s
Zamówiłem tylko dlatego, że PS4 stoi, a w BF4 ciągle nie che mi się grać i miałem nadzieję, że Unity będzie choć grywalne. Żaden problem odesłać grę i dostać kasę.

Ubi$oft wypuścił film promujący karty nVidia, a wczoraj czytałem gdzieś jak przepraszali za słabą optymalizację na PC, ale gra była robiona pod AMD (haha). A gracze z podzespołami AMD mają jeszcze większe lagi jak Intel i nVidia. Ich nie pojmiesz.

#20
Naxemar

Naxemar

    Rozpisany

  • Members
  • 79 postów
    • Time Online: 4d 21h 52m 24s
  • PSN ID:Naxemar

Grę robili pewnie na pegasusa dlatego to takie lagi są :D






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych