Skocz do zawartości

Witaj na Forum PS4 Pro i PS Vita
Wygląda na to, że jeszcze się nie zalogowałeś. Nic straconego, możesz zalogować się tutaj, lub klikając w okolicach prawego górnego rogu – zrób to, tak jak lubisz! ;) Jeżeli jednak nie posiadasz jeszcze konta, jest nam niezmiernie smutno. Przede wszystkim dlatego, że bez rejestracji nie masz możliwości zakładania tematu, odpisywania w wątkach, czy kontaktowania się z innymi. Straszne, co? Nie mówiąc już braku aktualizacji statusu, edycji profilu i długiej listy innych ciekawych rzeczy... Możesz to szybko zmienić całkowicie za darmo rejestrując się tutaj. Na pewno masz coś ciekawego do powiedzenia – czekamy na Ciebie! :)
Zdjęcie

Destiny - opisy klas oraz dyskusje na ich temat


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1
Ratucus

Ratucus

    Rozpisany

  • Members
  • 103 postów
    • Time Online: 1d 2h 20m 7s
  • PSN ID:Ratucus80
  • Miasto:Poznań

TYTAN

Opis klasy i moje przemyślenia:

 

Dzięki Alfa wiemy już trochę na temat tej klasy. Wiemy o dwóch subclassach. Striker to pierwsza subclassa z którą rozpoczynamy grę. Defender jest odblokowywany na 15lvl. Klasa Striker to klasa DPS za to Defender to bardziej klasa Tank. Dokładnie opiszę teraz poszczególne skille subclassy Striker.

 

 

Głównie nastawiony jest na Armor (ile uszkodzeń możesz otrzymać puki nie zginiesz) później na Recovery a na końcu na Agility.

Pamiętajcie można wybrać jeden upgrade na poszczególną kolumnie:

1. Granaty: 

- Flashbang Grenade  Jest to atak typu AOE a później na krótki czas oślepia cel

- Polse Grebade          Wybucha a później co parę sekund robi AOE DMG

- Lightining Grenade    Przykleja się do powierzchni i robi AOE DMG

2. Lift: 

- Lift                            Jest to coś w stylu Jetpack. Umożliwia wysoki wyskok w powietrze

- Increased Hight         Zwiększa pokonywana odległość

- Increased Control     Lepsza kontrola w trakcie wyskoku

- Catapult                    Większy/silniejszy moment wyskoku

3. Fist of Havoc           Jest to Super Ability (zdolność specjalna) Powoduje doskok do celu/wskazanego miejsca i powodujący AOE DMG

- Aftermatch                W obszarze AOE pozostawia pole które zadaje DMG tym którzy są na jego obszarze

- Death Frome Above Po wyskoku First of Havoc może być wycelowany na przeciwników znajdujących się na ziemi

- Shockwave               Wzmacnia zasięg działania fali Fist of Havoc

4. Storm Fist               Walka wręcz. Mocny atak który zadaje obrażenia elektryczne 

- Overload                  Atak z Storm Fist daje szanse zresetowania cooldown

- Discharge                Szansa na zadanie AOE DMG wokół celu

- Illuminated               Zabicie przeciwnika z Storm Fist redukuje cooldown Fist of Havoc

 

Następna kolumna to sille pasywne. Niestety nie wiem czy każdy skill będzie aktywny czy tylko ten jeden konkretny z danej kolumny. Są tu 3 kolumny

1. Titan Codex         -  Zwiększa Armor i Recovery

    Titan Codex II      -  Zwiększa Armor i Agility

    Titan Codex III     -  Zwiększa Recovery i Agility

2. Headstrong         -  Podczas biegu zwiększa zasięg Fist of Havoc

    Aftermatch          -  Zwiększa czas działanie Pulse Grenade, Shock Grenade oraz Aftermath

    Transfusion        -  Zabicie przeciwnika przy pomocy ataku wręcz powoduje natychmiastową regeneracje życia

3. Titan Codex IV    -  Zwiększa wszystkie statystyki

    Titan Codex V     -  Znacznie zwiększa Recovery

    Titan Codex VI    -  Znacznie zwiększa Agility

4. Unstoppable       -  Dodaje extra armor po użyciu Fist of Havoc

    Shoulder Charge  -  Podczas biegu umożliwia wykonanie specjalnego ataku wręcz

    Juggernaut           -  Podczas biegu przez krótki czas otrzymujesz pole siłowe

Ostatni skill llumination pieczętuje subclasse uniemożliwiając dokonywanie późniejszych zmian ale bustuje Armor, Recovery oraz Agility (z tego co widziałem bustuje na max armor)

 

Sugeruje build Suport/DMG:

Aftermatch                           -  Świetny by ratować drużynę oraz uniemożliwić przeciwnikowi wejście na ten obszar

Flashbang Granade            -  Oślepi grupę przeciwników co umożliwi przegrupowanie się drużyny lub wycofanie się w bezpieczniejsze miejsce

Illuminated oraz Storm Fist  -  Umożliwi częstsze używanie First of Havoc 

Transfusion                         -  Sprawi, że nie zginiesz w trakcie ataku wręcz

Titan Codex I i IV                 -  Zwiększa Armor, Recovery oraz Agility

Juggernaut                          -  Chroni w trakcie przemieszczania się z miejsca na miejsce szczególnie, że będziesz na pierwszej linii ognia w drużynie

 

 

//Świetny wpis, dlatego przerzuciłem go do nowego tematu - Corle1 ;)


  • Corle1 i Max lubią to

Zalogowani nie widzą tej reklamy ;)

Zalogowani nie widzą tej reklamy ;)
  • Majster od marketingu

#2
Ratucus

Ratucus

    Rozpisany

  • Members
  • 103 postów
    • Time Online: 1d 2h 20m 7s
  • PSN ID:Ratucus80
  • Miasto:Poznań

HUNTER

 

Hunter posiada 2 subclassy. Gunslinger jest pierwsza subclassą z którą rozpoczynamy grę. Bladedancer jest to druga subclassa która jest odblokowywana na 15lvl. Jedna i druga subclassa jest to classa DPS. Gunsinger skupia się na na pojedynczym celu eliminując priorytetowe cele.

Głównym atrybutem Huntera to Agility (Zwiększa prędkość poruszania oraz wysokość skoków) później na Armor a na końcu dopiero Recovery.

 Pamiętajcie, że można wybrać tylko jeden upgrade na poszczególną kolumnę:

 

 

Zdolności/Skille aktywne

1.    Grenade

 

 - Insendionery Grenage

Eksploduje zadając Solar DMG. Ponadto przeciwnik otrzymuje debuff DMG na parę sekund

 - Sworm Grenade

Wybucha przy zderzeniu powodując wypuszczenie dronów które lecą w kierunku najbliższego przeciwnika i żądają DMG

 - Tripmine Grenade

Przyczepiają się do powierzchni i eksplodują gdy w pobliżu znajduje się przeciwnik

2.    Jump

Po prosu skill od wyskoku/skakania

 - Double Jump

Powoduje drugi wyskok po opuszczeniu ziemi (można by powiedzieć, że się 2x odbijamy w powietrzu)

 - Better Control

Lepsza kontrola w trakcie lotu

 - Triple Jump

To samo co Double Jump tylko ma się jeszcze większy wyskok (3x)

 - Higher Jump

No już wyżej się nie da J  (po prostu ta klasa skacze najwyżej)

3.    Golden Gun

Jest to zdolność specjalna. Wyjmujesz Hand Cannon z 3 strzałami. Te strzały powodują duża ilość Solar DMG. Podczas multiplajerowej rozgrywki 1 strzał to jeden kill (bez znaczenia ile życia czy pancerza ma przeciwnik. Na wykorzystanie strzałów ma się 10sek.

 - Deadeye

Znacznie zwiększa celność Golden Gun

 - Combustion

Wróg zabity przy pomocy Golden Gun exploduje

 - Gunfighter

Redukuje cooldown Golden Gun co umożliwia jego częstsze stosowanie

4.    Thtowning Knife

Po prostu rzucasz nuż w przeciwnika. Jest to zdolność dystansowa wiec trzeba dobrze celować. Jest to zdolność przypisana do walki wręcz. Jeśli zdolność ta jest na cooldown to uderza się nożem w przeciwnika (z bliska)

 - Circle of Life

Zabijając przeciwnika przy pomocy Throwing Knife wydłuża czas działania Golden Gun gdy ta zdolność jest aktywna. Po prostu resetuje licznik 10 sek.

 - Incendiary Blade

Trowing Knife po trafieniu w przeciwnika powoduje jego podpalenie na określony czas powodując dodatkowy DMG od ognia

 - Knife Juggler

Celne zabicie wroga powoduje natychmiastowe zresetowanie cooldown Trowing Knife (celne to znaczy trafienie w głowę)

Następne 4 kolumny to skille pasywne

1.    Kolumna

 

a.    Path Forgotten

Podnosi Armor i Agility

b.    Path Forbidden

Podnosi Recovery i Agility

c.    Path Unknown

Podnosi Armor i Recovery

2.    Kolumna

 

a.    Scavenger

Podczas podnoszenia amunicji skraca się czas cooldown granatu oraz Thrwing Knife

b.    Keyhole

Golden Gun otrzymuje zdolność penetrowania przeciwnika co umożliwia rażenie paru celów na raz (jeśli są w tej samej linii)

c.    Gunslinger’s Trance

Celne zabicie przeciwnika (głowa) zwiększa stabilność broni. Kumuluje się 3x

3.    Kolumna

 

a.    Way of the Drifter

Zwiększa Armor Recovery i Agility

b.    Way of the Fearless

Zwiększa Armor

c.    Way of the Nomad

Zwiększa Recovery

4.    Kolumna

 

a.    Chain of Woe

Celne zabicie przeciwnika (głowa) zwiększa szybkość przeładowywania broni. Kumuluje się 3x

b.    Over the Horizone

Zwiększa zasięg Golden Gun

c.    Gembler’s Dagger

Otrzymuje się dodatkowy Throwing Knife

 

Hunter to klasa z wysokim DPS gdzie ich głównym zadaniem będzie likwidowanie znaczących/głównych celów za pomocą Golden Gun. Pamiętajcie Hunter skacze znacznie wyżej niż inne klasy. Wykorzystujcie to by zajmować pozycje niedostępne dla innych postaci i snipe all time ;)

 

Sugerowany build wymaksowany na DPS:

1.    Tripmine Grenade

W przemyślany sposób można dobrze ominować teren. Hunter nie powinien narażać się na ogień przeciwnika

2.    Incendiary Blade

Nie dość, że Throwing Knife zada duży DPS to na dodatek podpalisz przeciwnika zadając mu na określony czas DPS

3.    Scavenger

Skracza czas/cooldown Grenade oraz Throwing Knife (moim zdaniem podstawowy pasywny skill)

4.    4. Chain of Woe

Celne wyeliminowanie wroga powoduje szybsze przeładowywanie broni. Kumuluje się 3x

5.    Gunfighter

Redukuje cooldown skillu Golden Gun (podstawowy skill)

6.    Path Forbidden

Zwiększa Recovery oraz Agility

7.    Way of the Drifter

Zwiększa atrybuty

 

 

Wieczorem postaram się umieścić Warloka


  • Corle1 i Max lubią to

#3
Max

Max

    Na dobrej drodze

  • Members
  • 22 postów
    • Time Online: 20h 13m 47s
  • PSN ID:r0zw4d0wski1978

Niezla robota - fajny post.

Dzieki Ructus.

 

I teraz sie zastanawiam w co isc?

Tank czy DPS?

Pewnie sie okaze po becie jak naprawde dziala mechanika grupy na raidach i instancjach.

Czy mamy tu do czynienia z typowym podzialem rol/klas czy raczej nie ma to wiekszego znaczenia i klasy sa w miare jednakowe z dadotakowymi bonusami specowymi. Czy mozna przejsc instancje rownie dobrze w party z 3ma takimi samymi klasami czy jednak duzo sie zyskuje przy roznorodnosci.



#4
Ratucus

Ratucus

    Rozpisany

  • Members
  • 103 postów
    • Time Online: 1d 2h 20m 7s
  • PSN ID:Ratucus80
  • Miasto:Poznań

WARLOCK

Warlock posiada 2 subclassy. Voidwalker jest pierwsza subclassą z którą rozpoczynamy grę. Firesinger jest to druga subclassa która jest odblokowywana na 15lvl. Voidwalker jest to classa DPS AOE za to druga klasa to support

Voidwalkera Głowna statystyka jest Recovery (odpowiada za szybkość regenerowania zdrowia) Następnie Agility a na końcu Armor.

 Pamiętajcie, że można wybrać tylko jeden upgrade na poszczególną kolumnę:

 

Zdolności/Skille aktywne

1.    Grenade

 

 - Vortex Grenage

Powoduje wytworzenie Vortex (coś w stylu czarnej dziury) powodując DPS wszystkim przeciwnikom którzy się w niej znajdują. Dobrze się spisuje w ciasnych pomieszczeniach oraz na wolne lub stojące cele

 - Scatter Grenade

Exploduje na mniejsze kawałki które pokrywają część terenu i później explodują zadając DMG

 - Axion Bolt

Exploduje przy zderzeniu z obiektem/celem następnie dzieli się na mniejsze kawałki i szuka najbliższe cele

2.    Glide

Po prosu skill od wyskoku/skakania

 - Focused Countrol

Lepsza kontrola w trakcie lotu

 - Focused Burst

Szybsze skakanie

 - Blink

Zamiana skoku na ver. teleportu krótkodystansowego

3.    Nova Bomb

Jest to zdolność specjalna. Jest to duża kula (Void Light DMG AOE) pokonująca znaczący dystans w kierunku celu. Najlepiej ja stosować z wyskokiem. Można lepiej ogarnąć cele

 - Vortex

Nova Bomb przy zderzeniu z celem/powierzchnia  tworzy Vortex + zadaje DMG(coś w stylu czarnej dziury) wiążąc w nim wrogie cele przy okazji przez określony czas żądając DPS

 - Shatter

Nova Bomb rozdziela się na 3 części i zadaje DMG przy zderzeniu z celem/powierzchnia (działanie tego skillu widzieliście na filmikach)

 - Lance

Nova Bomb jest szybsza i pokonuje znacznie dalsze dystanse

4.    Energy Drain

Jest to skill ataku wręcz który wysysa energie z przeciwnika i używa jej do skrócenia cooldown granatu (trzeba być przy przeciwniku)

 - Surge

Zabicie przeciwnika przy pomocy Energy Drain na okreslony czas podnosi szybkość poruszania się (Speed)

 - Life Steal

Zabicie przeciwnika przy pomocy Energy Drain powoduje przywrócenie określonej ilości życia (z doświadczenia powiem, że dużo)

 - Soul Rip

Zabicie przeciwnika przy pomocy Energy Drain powoduje skrócenie cooldown Nova Bomb

Następne 4 kolumny to skille pasywne

1.    Kolumna

 

a.    Arcane Wisdom

Podnosi Recovery i Agility

b.    Acane Spirit

Podnosi Recovery i Armor

c.    Arcane Force

Podnosi Armor i Agility

2.    Kolumna

 

a.    Vortex Mastery

Wydłuża czas działania Vortexu (czarnych dziur) skille granat oraz Nova Bomb (ale tylko te z podskillem Vortex)

b.    Bent Gravity

Zwiększa zasięg Granatów oraz Nova Bomb

c.    The Hunger

Zwiększa działanie Energy Drain

3.    Kolumna

 

a.    Ancestral Order

Zwiększa Armor, Recovery i Agility

b.    Chaos Order

Zwiększa Agility

c.    Divine Order

Zwiększa Armor

4.    Kolumna

 

a.    Angry Magic

Skill Nova Bomb potrafi śledzić cel (ma opcje naprowadzania się na cel) oraz trochę zwiększa Armor

b.    Embrace the Void

Każde uszkodzenie celu przy pomocy Nova Bomb lub Granatu Załawcza efekt Energy Drain

c.    Bloom

Wróg zabity przy pomocy obojętnie jakiej zdolności (nie broni) exploduje

 

Warlock to klasa z wysokim DPS AOE gdzie dobrze zastosowane umiejętności są w stanie zlikwidować duża grupę przeciwników. Warlock potrafi sobie dobrze radzić z duża grupa przeciwników jak i z pojedynczymi silnymi przeciwnikami.

 

Sugerowany build wymaksowany na DPS AOE:

1.    Vortex Grenade

Dobrze rzucony granat potrafi zlikwidować dużą grupę przeciwników. Silni wrogowie otrzymują dużą dawkę uszkodzę np. Walker

2.    Vortex lub Shatter

Zdolność specjalna. Moim zdaniem tutaj można pomyśleć o 2 upgradach. Albo Vortex czyli ulepszona ver. granatu. Lub bardziej rozszerzona ver. AOE czyli 3 kole Vortex

4.    Soul Rip

Skill Male attack czyli Energ Grain powoduje skrócenie cooldownu na Nova Bomb. Nie musze mówić, że bardzo przydatne

5.    Vortex Mastery

Wydłuża czas działania 2 podstawowych skilli

6.    Bloom

Przeciwnik eksploduje (dodatkowy DMG)

7.    Arcone Spirit + Divine Order

Zwiększy atrybuty Armor oraz Recovery

 

To już wszystko jeśli rozchodzi się na temat poszczególnych klas.

Postaram się zrobić podsumowanie jak mi się nimi grało i dlaczego taką opinie mam o poszczególnej klasie.

Wstępnie powiem, że Warlock jest najpotężniejszą klasa w grze. Z Arcane Spirit + Divine Order prawie ma na max Armor i Recovery



#5
snake918

snake918

    Rozpisany

  • Members
  • 59 postów
    • Time Online: 1d 1h 23m 26s
  • PSN ID:snake918_PL

w Alphie grałem tytanem i warlockiem, znacznie lepiej grało mi się warlockiem tak więc zostaję przy tej klasie.



#6
MolikQ

MolikQ

    Świeżak

  • Members
  • 2 postów
    • Time Online: 2h 42m 17s
  • PSN ID:MolikQ

Dzięki za opis :) przyda się bo gra jest zacna ;)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych