Skocz do zawartości

Witaj na Forum PS4 Pro i PS Vita
Wygląda na to, że jeszcze się nie zalogowałeś. Nic straconego, możesz zalogować się tutaj, lub klikając w okolicach prawego górnego rogu – zrób to, tak jak lubisz! ;) Jeżeli jednak nie posiadasz jeszcze konta, jest nam niezmiernie smutno. Przede wszystkim dlatego, że bez rejestracji nie masz możliwości zakładania tematu, odpisywania w wątkach, czy kontaktowania się z innymi. Straszne, co? Nie mówiąc już braku aktualizacji statusu, edycji profilu i długiej listy innych ciekawych rzeczy... Możesz to szybko zmienić całkowicie za darmo rejestrując się tutaj. Na pewno masz coś ciekawego do powiedzenia – czekamy na Ciebie! :)
Zdjęcie

Postęp grafiki wraz z kolejnymi generacjami konsol.

ps1 ps2 ps3 ps4 playstation

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1
Corle1

Corle1

    Administrator

  • Administrator
  • 1756 postów
    • Time Online: 78d 12h 41m 5s
  • PSN ID:Corle_

Może temat nie jest jakiś wyjątkowy na news`a i raczej daleko mu do świeżości, jest to chyba najlepszy dział by nie przegapić tego dość ciekawego porównania. Czyli jak zmieniła się grafika na konsolach Sony w poszczególnych generacjach. Film poniżej:

Ciężko określić, która generacja przyniosła największy postęp. Są gry gdzie przejście z PS1 na PS2 przyniosło szalona różnicę (np. FPS, seria GTA), natomiast w zręcznościówkach chyba na czele staje PS3, podobnie jak w wyścigach, choć patrząc po świecie otaczającym tor tu zwycięzcą znów wydaje się być PS4. A jakie jest Wasze odczucie? Która generacja to największy krok Sony do przodu? :)

Warto też pamiętać, że prócz grafiki do przodu poszła również fizka, jak i AI przeciwników. A pewnie i to nie wszystko. :) Ale miło powspominać stare czasy:P

 

 

quake-killzone.jpg



#2
Tiego

Tiego

    Rozpisany

  • Members
  • 77 postów
    • Time Online: 4d 2h 18m 31s
Aż strach myśleć co będzie za kolejne 20 lat... Killzone będzie dla nas wyglądało jak Quake teraz? :D

#3
bandi1987

bandi1987

    Na dobrej drodze

  • Members
  • 20 postów
    • Time Online: 3h 50m 28s

Przypuszczam, że za 20 lat jak spojrzymy na te oto porównanie to pomyślimy "jak mogło nam się coś takiego podobać" :D Technika pójdzie bardzo do przodu i końcem końców to my nie będziemy nadążać. :D



#4
Iflam

Iflam

    Daxter

  • II Admin
  • 638 postów
    • Time Online: 47d 23h 50m 2s
  • PSN ID:BlueMonster3000

A ja myślę, że grafika zatrzyma się na tym ile są w stanie ogarnąć nasze oczy :) .


BlueMonster3000.png

Nie przyjmuję pustych zaproszeń. Gram tylko na handheldach(PSP, PSV). Na multi rzadko mam możliwość gadania przez imprezę. [cross-play możliwy ;) ]

 


#5
saper

saper

    Na dobrej drodze

  • Members
  • 20 postów
    • Time Online: 1h 59m 24s

Racja. :) Będzie jeszcze ulepszana, wkońcu dojdzie do jakiegoś ideału, ale nie będzie nic, co przewyższało by Nasz ludzki wzrok. :)



#6
Iflam

Iflam

    Daxter

  • II Admin
  • 638 postów
    • Time Online: 47d 23h 50m 2s
  • PSN ID:BlueMonster3000

Oj tu się nie zgodzę do końca, bo w końcu wymienią nam oczy, albo dadzą jakieś ultra soczewy/okulary :P .


BlueMonster3000.png

Nie przyjmuję pustych zaproszeń. Gram tylko na handheldach(PSP, PSV). Na multi rzadko mam możliwość gadania przez imprezę. [cross-play możliwy ;) ]

 


#7
saper

saper

    Na dobrej drodze

  • Members
  • 20 postów
    • Time Online: 1h 59m 24s

Ha ha w zasadzie masz rację. :D No cóż, ciągle będą producenci coś wymyślać by tylko mieć dochód. :) Kiedyś żeby zobaczyć film 3D trzeba było do kina za droższy bilet iść. Teraz ogrom osób ma takie kino w domu bez drogiego biletu. :D



#8
Corle1

Corle1

    Administrator

  • Administrator
  • 1756 postów
    • Time Online: 78d 12h 41m 5s
  • PSN ID:Corle_

Jeszcze długa droga nim dojdziemy do takiego ideału, aby mylić grę z rzeczywistością. :P Jednak nasza "odległość rysowania" jest znacznie potężniejsza, niż to co widzimy w grach, do tego możemy obserwować ogromne ilości postaci i obiektów, gdzie każdy się od siebie różni, nie mówiąc już o AI. :) Teraz sobie wyobraźmy np. "wirtualny koncert" gdzie każda postać i obiekt jest 3D w jakości takiej jak widzimy w życiu, do tego stoimy z 200m od sceny. Wydaje się wręcz niemożliwe by przenieść to na komputer czy PC, bez żadnych kombinacji w stylu powielania modelu osób, czy ograniczenia pola/odległości widzenia.

 

Nawet sobie nie zdajemy sprawy jaką przepustowość i moc obliczeniową ma nasze ciało, a szczególnie mózg, a do tego jest cichy,  nie grzeje się i jest stosunkowo mały :) Może dożyjemy do czasów, ze taki mózg wyhodujemy z komórek macierzystych i będzie wykorzystywane to do pracy w sprzęcie ]:->



#9
Iflam

Iflam

    Daxter

  • II Admin
  • 638 postów
    • Time Online: 47d 23h 50m 2s
  • PSN ID:BlueMonster3000

Ochydny pomysł :P .


BlueMonster3000.png

Nie przyjmuję pustych zaproszeń. Gram tylko na handheldach(PSP, PSV). Na multi rzadko mam możliwość gadania przez imprezę. [cross-play możliwy ;) ]

 


#10
psfan

psfan

    Na dobrej drodze

  • Members
  • 20 postów
    • Time Online: 1h 29m 55s

Dokładnie, o wielu możliwościach naszego organizmu nie mamy pojęcia, dlatego wcale się nie zdziwię jak będą coraz to lepsze możliwosci graficzne w konsolach i Nasz wzrok to udźwignie. :)







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: ps1, ps2, ps3, ps4, playstation

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych