Skocz do zawartości

Witaj na Forum PS4 Pro i PS Vita
Wygląda na to, że jeszcze się nie zalogowałeś. Nic straconego, możesz zalogować się tutaj, lub klikając w okolicach prawego górnego rogu – zrób to, tak jak lubisz! ;) Jeżeli jednak nie posiadasz jeszcze konta, jest nam niezmiernie smutno. Przede wszystkim dlatego, że bez rejestracji nie masz możliwości zakładania tematu, odpisywania w wątkach, czy kontaktowania się z innymi. Straszne, co? Nie mówiąc już braku aktualizacji statusu, edycji profilu i długiej listy innych ciekawych rzeczy... Możesz to szybko zmienić całkowicie za darmo rejestrując się tutaj. Na pewno masz coś ciekawego do powiedzenia – czekamy na Ciebie! :)
Zdjęcie

Wsparcie SONY w PSN


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1
OZIM22

OZIM22

    Świeżak

  • Members
  • 1 postów
    • Time Online: 1h 19m 25s
  • PSN ID:Runik22

Witam wszystkich,

Mam taki problem: ktoś (nie ja, ani nikt z mojej rozdziny) w jakiś sposób zdobył moje hasło do PSN. Zdezaktywował moje PS4 i podłączył inne. Z racji tego, iż dezaktywacji z poziomu strony mopżna dokonać raz na 6 miesięcy, nie mogę tego zrobić, aby "wyrzucić" obce PS4. Po kilkukrotnym kontakcie ze wsparciem technicznym SONY, zlali mnie totalnie, twiedząc że nie widzą śladów włamania i nic mi nie pomogą.

Nie byłoby problemu, gdyby nie to, że do mojej playki są podłączone dwa subkonta moich dzieci, które teraz nie mogą w nic grać... Prawie w nic, bo w Wiedźmina raz mogą, raz nie mogą (dziwne nieprawdaż?). Jak powiedziałem to SONY, to stwierdzili, że zaraz mogą mi to zablokować (#$@%!), zamiast wyjaśnić o co chodzi...

Macie jakieś pomysły, jak dalej postępować? Gdy spytałem o przełożonych, ścieżki eskalacji - dostałem odpowiedź, że oni sami są decydentami i nie mają przełożonych... Żenada.

 

Pozdrawiam,

Ozim



Zalogowani nie widzą tej reklamy ;)

Zalogowani nie widzą tej reklamy ;)
  • Majster od marketingu



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych